Fa unes setmanes em van trucar des d’Orange (abans Wanadoo, abans Uni2) per oferir-me canvi de 1Mbit/s a 4Mbit/s, sense variar les condicions econòmiques. M’expliquen que em faran arribar un router nou, i que estaré 6 hores sense connexió. Dedueixo que em canvien a la xarxa pròpia.
M’envien el router; no em van trobar a casa, i els vaig dir que l’aniria a recollir a l’empresa de missatgeria. Vam quedar que em trucarien per confirmar que el tinc i fer el canvi de connexió. El vaig recollir fa 10 dies, i no he sabut res més d’ells… fins que aquest vespre he vist que estava incomunicat. M’ensumo que m’han fet el canvi sense avisar, modifico els paràmetres de connexió i eureka!
Finalment (quan tinc connexió) veig un correu que m’avisa que em faran el canvi el dia 18 de juny!
Saben el meu telèfon mòbil, m’havien trucat per fer el seguiment de la recepció del router. Per què dimonis no em van trucar per confirmar que ja tenia l’aparell i dir-me quin dia em farien el canvi? I si m’avisen per correu, per què em diuen un dia equivocat?
Finalment, com a nota marginal: amb la quantitat de correu brossa que circula, el correu ja no és un sistema efectiu per avisar de res. El que m’han enviat m’havia passat per alt perquè havia estat classificat com a brossa per gmail.