Exactament entre

Fragment de la campanya de TMB
Fragment de la campanya de TMB

Des de fa unes setmanes Transports Metropolitans de Barcelona ha iniciat una campanya per reduir el nombre de persones que viatgen sense pagar. Qui la fa, la paga. Exactament, pagarà entre 50 i 600 €, que és el que costa colar-se al metro o bus.

Es pot dir exactament… entre?

(No he trobat una imatge de la campanya en català)

2 pensaments a “Exactament entre”

  1. Hola Gabriel… de nou visitant el teu lloc web. A veure si afegeixes més “perles” perquè m’agrada quan en fiques de noves. Els rètols de les botigues són bons exemples. És molt trist que quatre paraules que fiquen, no ho puguin fer bé. Ahir mateix vaig veure un “forn de pà”… I al centre comercial de Sant Boi, un enorme rètol a la sortida en llestres individuals i tridimensionals (que deu valer una pasta) que diu “grácies per la seva visita”… sense comentaris.

    Clar que una de les més bones que he trobat va ser quan vaig anar a un organisme oficial a fer unes gestions i a la porta d’entrada deia en un perfecte castellà: “POR FAVOR CIERREN LA PUERTA”… i en català: “SI US PLAU TANQUE-HO LA PORTA”… per tirar cohets !

    records
    flx

  2. N’hi ha moltes, és veritat, i no hi dedico gaire temps. I també intento ser una mica selectiu, i al botiguer de la cantonada no li tinc en compte les pífies. Les que m’esgarrifen són les de les empreses més o menys grans, amb un megadepartament de màrketing i comunicació.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.