Feia dies que no engegava la tele a aquesta hora. Qui té el rècord galàctic de reposicions, TVE amb «verano azul» o TV3 amb «plats bruts»?
Feia dies que no engegava la tele a aquesta hora. Qui té el rècord galàctic de reposicions, TVE amb «verano azul» o TV3 amb «plats bruts»?