Durant la setmana he trucat 3 o 4 vegades a Orange per intentar esbrinar quan tornaria a tenir servei d’ADSL. Aquest migdia ha estat la primera vegada que m’han donat un mínim d’informació: dilluns els tècnics de Telefónica i Orange faran comprovacions conjuntes i em diran alguna cosa.
A mitja tarda m’han trucat (la primera vegada que es posen en contacte amb mi des que vaig començar a tenir problemes), i m’han repetit els paràmetres de connexió. Són els mateixos de sempre; he preguntat al tècnic si havien fet alguna cosa i m’ha donat una resposta poc concreta, i que havien vist que no feia servir els paràmetres correctes, i que no donaria per resolta l’avaria fins que poguessin confirmar amb mi que els problemes estaven solucionats. Com que no era a casa li he dit que ho provaria. I alguna cosa han fet, perquè en arribar a casa i “reconfigurar” el router amb els paràmetres de sempre la connexió ha funcionat.
Gairebé 1 setmana per a solucionar-ho. Serveis de tercera a preus de primera.