Carrefour ja havia sortit altres vegades en aquestes pàgines per deixadesa en la retolació.
Una de nova, vista fa uns dies, que m’ha deixat garratibat. És inconcebible que a algú se li ocorri escriure això, perquè no s’assembla a res que digui ningú. I més increïble que no tinguin el costum de fer revisar tots els rètols per persones amb un mínim de competència lingüística.
Hola Gabriel. Les teves perles m’han fet pensar en la darrera empresa a on vaig treballar abans d’anar a Irlanda. El mateix dia que jo va entrar un noi que encara hi treballa allí per fer de cap de prensa i comunicació. Trobo que va ser una molt bona pensada per part de gerència. És un plaer llegir a Facebook les comunicacions (com l’actual felicitació de Nadal 2014) sense que facin mal als ulls. Suposo que moltes vegades la diferència entre fer les coses bé o no fer-les és tenir algú al darrera que es preocupi. Recordo fa poc vaig participar a un vídeo per a un amic que feia 40 anys. Un altre amic és va encarregar de tot el muntatge i va quedar espectacular. Però al final, els crèdits feien mal als ulls. Li vaig fer el comentari i es va indignar, que allò no era l’important. Ok, potser no ho era però amb la d’hores que devia dedicar, cinc minuts de corrector ortogràfic no haguessin anat malament.
Hola, jove!
Doncs estem d’acord, és una manca de respecte i un senyal de deixadesa despreocupar-se del tot de la sintaxi i ortografia!
I en grans empreses, que són els casos que acostumo a publicar, és imperdonable.